fredag, mars 02, 2007

Det finns flera saker jag verkligen gillar med London. Här är några spridda listor över sånt:

Nummer 1 av allting. Det jag gillar mest av allt som finns i London är Rispudding, helst Rachel's Organic



Här är mina favorit-affärer på vägen till skolan



  1. The Topshop. När jag tänkter på Topshop tänker jag Oxford Circus och Kate Moss, men detta Topshop är ett pytte-litet café. som ändå kallar sig Topshop.
  2. Ronit Zilkha. De har alltid så fina kläder i skyltfönstret som förgyller min vardag.
  3. Haircutters. En frisörsalong som många andra i London, men med Londons bästa namn.
  4. Royal Fried Chicken. Det finns många fried chicken-ställen i London men detta ställe är kungligt.
  5. Oliver Bonas. En till affär med mycket fint skyltfönster

1 kommentar:

Anonym sa...

roger that!