onsdag, mars 21, 2007

My radiator.


För er som har undrat varför det har varit så kallt i mitt rum på den senaste tiden kan jag nu meddela anledningen. Mitt element har varit sönder. Hur länge vet jag inte men minst någon vecka. Jag vågade inte säga det till min värd-mamma men jag misstänker att det faktum att jag har levt och sovit i ett iskallt rum kan vara en av de bidragande faktorerna till att min förkylning inte har gått över. Men frukta inte, min värd-mamma har nu varit här inne och lagat elementet. Vi får hoppas att jag i och med detta kan bli fri från min förkylning en gång för alla.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det känns skönt att höra! Då kanske man kan få några smaskiga berättelser om dina ytterst fabulösa ute kvällar igen... I can't wait, det är ju det jag lever för här hemma i kylan!

Anonym sa...

det var underbart att träffa deeeejj i söndags! saknar dig tok-mycket igen dock....!

Annika sa...

Detsamma, synd att vi inte kunde ses mer. Du får komma att hälsa på mer, en sådär varnnan vecka om det funkar för dig. Och så måste du sitta med på Nisses lektioner för att de e så dull utan dig, och proven går också sämre utan dig! Behöver dina sammanfattningar!