torsdag, mars 22, 2007

My photos.

"Äntligen, äntligen idag, jag har fått bilder från min kameraaaa". Här kommer lite efterlängtade bilder från i torsdags då vi var på Kew. Lite vår, några kompisar, mycket Annika. Enjoy!
Min favorit-blomma Magnolia.

Några påskliljor, som faktiskt har blommat i några veckor här.


Jag, Glenny och Cissi

"Johanna och jag, vi är goda vänner fastän mycket olika. Vi tycker om olika saker. Johanna är bra på att posa, jag ser ut som er gris. Men...en...sak har vi nog gemensaaaaaaamt. Vi var båda på Kew i torsdags och går på Svenska skolan i Londooooooon."

Glenny och Lenny är så gulliga så att man vill äta upp dem.Min charmiga grupp bestående av Pelle och Danne. Efter lite grupp-demokrati döpte jag vår grupp till "Team Annika".


Det här är en mycket gammal bild som inte har något med Kew Gardens att göra men, ladies and gentlemen, jag ger er: Annika, Big Bennie och en mulen himmel. Mer London-ish blir det inte.

9 kommentarer:

Anonym sa...

AW jag blir glader av alla fina bilder ^^ Annika lever! ( som om jag någonsin ens tvivlat)

Anonym sa...

ooh, fint. här verkar det mer som om våren kom och sedan gick tillbaka till vinter igen.. hm

Anonym sa...

Hej mitt kärleks-Berg! Jag har inte träffat dig sen igår och jag börjar förgås av saknad. Minns att vi ska vara turister imorn, några ideer? Klockan elva ska jag till Cannons, are you in? puss o kram

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Stackars små pojkarna i din grupp, annika-demokrati är inge kul. det vet vi bergare, hon har nämligen fått det från sin mor

Anonym sa...

ville bara skriva o säga att din blogg är så jävla soft :D kul å läsa om ditt liv i min favorit stad london! ha det så bra :)

Anonym sa...

Heej min anka!! Vi hörs alldeles för sällan min favorit. Kul att se lite bilder på alla. Får en att bara sakna alla mer och mer. Men en vecka tills jag får träffa dig. Du får säga en dag som passar så vi verkligen ses istället för att det bara blir snack innan. Saknar dig min vän. Här rullar det på som vanligt. Lite bakis nu dock men men ahhah P.S Jag har bestämt mig jag ska till peace and love. Fatta vad kul det skulle vara med ett london camp wieee. Föressten ska mina vänner spela som är ap bra så kul att de har fått spelning där
Tjo Tjo väntar på att höra från dig

Anonym sa...

Åh vilka härliga vår bilder Annika! Jag hoppas att vädret blir lika bra i påsk! Pusssss

Anonym sa...

Annika, kan det vara så att anonymous är en föjare av din blogg som inte känner dig? Det är ju stort! Snart kommer bokerbjudanden trilla in och jag kommer att känna en kändis, wow.