torsdag, mars 08, 2007

My Schyffert

Nu kommer blogg-skrivaren med en order till sina kära läsare.

Jag har kollat mycket på SVT under min tid här i London. Jag har sett mer på SVT än vad jag egentligen gör i Sverige. Detta för att man kan se alla SVT:s avsnitt på internet, på svt.se. Men de har många mycket bra program som Packat&Klart och, tro det eller ej, Antikrundan. Mitt favorit-program är ändå Stockholm Live. Och på Stockholm Live har jag sett något av det roligaste jag någonsin sett. Jag skrattade så mycket så att jag nästan kvävdes och min värdfamilj undrade vad som gick på. Det var nämligen Henrik Schyfferts stand-up show. Men den kommer snart försvinna från svt.se, typ inom en vecka. Så nu beordrar jag er att gå! in på svt.se, klicka er vidare på Svt play och sen se på program 3 av Stockohlm Live och bara njuta av Schyffert. Men passa på, snart försvinner avsnittet!

Inga kommentarer: