onsdag, november 08, 2006

My Viktor&Rolf-madness


Viktor&Rolf kollektion på H&M är det stora samtals-ämnet i Svenska skolan. På torsdag morgon kommer kommer en liten svensk trupp köa utanför H&M i Kensington. Tyvärr deltar inte jag i det här uppdraget för att jag har franska prov på morgonen. Men jag har skickat med truppen en beställning på en t-shirt med sidenbands-tryck. Och jag litar på att de slå sig fram genom mängderna med britter som med all säkerhet kommer hopas utanför.
Om jag orkar och mitt internet hemma funkar ska jag dock försöka komma in på internet-handeln kl 00.01 på kvällen. Antagligen kommer det hemsidan krasha totalt men man kan alltid prova.

6 kommentarer:

Anonym sa...

vet inte om jag orkar! käns inte som att det finns tillräckligt mycket fint för att det ska var avärt det!

Anonym sa...

My Ignorance!

Jag fattar inte någonting av den där nya H&M kampanjen. Kan man få en kort förklaring.? Är det ironi, allvar, kändisar, designers eller vad....?

"Inte långt till 100!"

Annika sa...

JO, kära fader, såhär är det. Viktor&Rolf är ett känt och duktigt designerpar (se bilden) från Holland. De har sammarbetat med H&M och släpper imorrn en kollektion tillsammans med H&M i deras butiker. Dessa kläder är lite dyrare än de vanliga H&M-kläderna men väldigt billiga för att vara Viktor&Rolf. Därför vill alla passa på att köpa designer-kläder billigt. Precis som Stella McCartney gjorde...."inte långt till 100"?????

Anonym sa...

Kära fader, anledningen till att du ej förstår dig på H&M reklamen är att den är så ûber-modern att när du ser den ökas din ålder med 25% vilket i sig leder till att du känner dig mycket äldre *host*75år*host* än vad du är..

Anonym sa...

My Only Objection
..men deras kavajer är ju för små!???

Anonym sa...

Hej babe! Jag var utanför Bronogalleiran kl kavrt i tio idag och köade i kylan. Med min nyvarande ekonomi köpte jag bara ett par trosor men snygga var dom! Plus att jag roffade åt mig 4 Flower Bomb prover. Hihi!

Saknar dig