måndag, november 06, 2006

My positive side of the story

Okej, jag kanske lät lite överdrivet negativ i tidigare inlägg. Det är också på nått sätt lite skönt att vara tillbaka. Och planerna inför helgen börjar ta form och det gör en mycket gladare.
Dessutom så är det svinkallt i Sverige så jag skulle inte ha överlevt länge till.

Jag lägger upp en bild av Mads Mikkelsen som är den, för tillfället, absolut snyggaste killen i världen. Trots sin ringa ålder på 40 år. Det gör mig (och kanske er) säkert mycket gladare.

Okej, vi kör en bild på Mando Diao också. De är ju också fina och jag ska ju faktiskt se dem snart.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du Annika... Mads är verkligen het synd bara att han är 40!
Skönt att det känns lite bättre nu!
Kramar

Anonym sa...

Om Mads 40 bast känns lite pedofil-varning kan jag tipsa om att han på bilden är väldigt lik Henkan i hans nuvarande utseende!

Anonym sa...

men han är ju tokig!!
spelar mando diao i london eller? skoj!
puss o kram, ja han ju träffa dig en snabbis iaf!

Annika sa...

Vad kul för Henkan! Och nu är det såhär att Mads skulle kunna va 60 om han ville för att med de kindbenen får han vilken 17-åring som helst! (Mads, jag är ledig)

Ja, Mando Diao spelar som förband tillsammans med Hot club de Paris till Dirty pretty things.