onsdag, november 15, 2006

My Shirley Clamp

Jag kollade runt efter lite bilder till det föregående inlägget där jag hade röstat fram Shirley Clamp som den värsta tänkbara julvärden. Men det fick bli ett eget inlägg istället. Här är mina favorit Shirley Clamp-bilder:

Här är Shirley Clamp och hennes bröst. Eller kanske Shirley Clamps bröst, och ja, det man skymtar i bakgrunden är Shirley Clamp själv.

Här är Shirley Clamp när hon är lit mer cool och rockig. På denna bilden ser man inte en "långsam blomma" så långt ögat når.


Och tillslut så har vi Shirley Clamp när hon sjunger en väldigt djup och personlig låt. I detta fallet tror jag att det var "O, helga natt". Ni ser på rynkade ögonbrynen och handen på väg mot hjärtat att detta är en låt som Shirley har ett personligt intresse i och som, precis, står henne nära om hjärtat. En extremt kraftfull och talande bild, om jag får säga det själv.

6 kommentarer:

Anonym sa...

shirley <3

Anonym sa...

hon vore väl mysig! hon skulle ju kunna inleda det hela med en härlig julsång i äkta shirley anda...

Anonym sa...

Hon har verkligen enorma bröst, är dem fejk, tror du?
Måste nog säga till allas förfäran, eller nåt, att jag faktiskt tycker att hon är en jätte duktig vokalist!
Illa, eller..?

Anonym sa...

lite illa hannie!! Märk speciellt hur svårt hon har att föra handen mot hjärtat pga. de tidigare nämnda jätte tuttarna!
puss
ps. ska du köpa nått fint til mej i julklapp annika? =)

Anonym sa...

Annika, jag får en känsla av un peu hat bakom Shirleybilderna. Gillar du inte henne på något sätt? Har du något emot hennes ö-kupor? Nej, inte. Jag trodde väl det gummsan. Alla älskar vi Shirley!

Anonym sa...

Gillade verkligen hur du kunde spegla en killes syn på den första bilden...