måndag, november 20, 2006

My f*cking Baltic Sea.

Vem bryr sig egentligen om Östersjöns historia? Jag menar, hur ska kunskapen om varför Karlskrona skapades hjälpa mig i mitt framtida liv. Eftersom någon nisse någonstans tycker att det är så otroligt viktigt så får jag ta min helg i väldigt korta svängar. Mottot för helgen var i alla fall: Billig och nykter!

Fredag: Pub i Richmond (dock nykter pub)

Lördag: Natonal Gallery. Upptäckte att Pret-a-manger har den godaste latten och i och med det har jag tipsat fel i min artikel. Såg på Notting Hill hemma hos Bella och sov över där.

Söndag: Tänkte gå upp skit-tidigt och se på vakt-bytet vid Buckingham Palace. Men både jag och Jenny var för trötta så det fick bli Buckingham Palave utan vakt-byte. Lika trevligt det! Eftermiddagen spenderade jag med mina två kära historieböcker.

Jo, det är nämligen så passande att jag har två historie-prov denna veckan. HiB på onsdagen och HiA på torsdagen. Så lägligt det kan bli! Jag som tyckte att mitt liv bestod av för lite historia.

På onsdag kommer Nadja och på torsdag, då vi kommer träffas, kommer jag förhoppningvis vara färdig med allt och ta igen för min nyktra helg!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul att Nadja kommer! Hälsa henne och gör inget jag inte skulle göra. Äh, jag har aldrig riktigt förstått det uttrycket. Go get them tiger!

Anonym sa...

Vad roligt att du ska få besök!
Det blir nog jätte trevligt, och parta loss!
Lycka till på historia proven!
puss

Anonym sa...

vi får kolla vaktavlösnignen när vi kommer!! hälsa nadja
puss

Anonym sa...

haha får ju hälsningarna här utan mellanhänder:P hoppas att ni har det bra allihoppa!! Annika du skulle sett mig i går, hade mega resefeber, slutade med att jag skrev ca 10 att packa, shoppa osv sidor:P Ska bli så kul å se dig igen, å lita på att vi ska ta gen vårat senaste ickepartande;) Pusss

Anonym sa...

jag instämmer med Tove! klart VI kan kolla på det där vaktavlösningen! Hoppas att dagens prov gick bra och att morgondagens går likabra!
Kram!(och hellå på nadja)