tisdag, november 07, 2006

My fabolous toothpaste

Jag köpte innan höstlovet en ny tandkräm. Jag är väldigt imponerad av denna tandkräm. Varje gång jag använder den blir jag glad men också konfunderad över hur den fungerar. Jag ska försöka förklara konstruktionen.
Den ser ut som en sprayflaska med som en liten spak ovanpå. När man trycker ner den spaken pressas det tandkräm ur ett litet hål. Sååå coolt! Lite dyrare än vanliga tuber men absolut värt det.
Det känns som om denna nya tandkräms-uppfinning har underlättat hela mitt liv. På morgonen när man är lite grinig och sur blir man på en gång glad när man ska borsta tänderna. Man behöver inte heller hålla på att krångla med att klämma ut det sista ur tuben. Med den här behållaren är tandkrämen helt enkelt slut när man inte kan trycka ner tandkrämen.

Detta inlägget sponsrades av Aquafresh

4 kommentarer:

Anonym sa...

åhh! finns den i Sverige?
puss

Anonym sa...

Låter som något för mig;)
Puss

Annika sa...

Jag har inte hittat nått liknande i Sverige

Anonym sa...

annika!
den där tandkrämen har vi haft hemma för flera år sen, den måste finnas i sverige!