torsdag, oktober 05, 2006

Ännu mer har hänt.

Jag vet inte om det beror på min förkylning eller det enkla fakumet att det ha blivit svinkallt här de senaste dagarna, men det har skett en radikal förändring i det patersonska hushållet.
Elementen har slagits på!

Detta innebär att det elementet som sitter precis bredvid min säng (jag tror att man kan skymta det på fotona på mitt rum jag jag ha pulicerat) också har blivit varmt, och då snackar vi skållhett. Så istället för att kyla ner mig på kvällen så värmer elementet. Ni förstår inte hur mysigt det är att trycka sina frusna fungrar och tossingar mot elementet på kvällen (för nu som känner mig vet att jag har en tendens att ha kalla fingrar och tår). Man kan också utnyttja elementet ett steg längre och lägga däcket över elementet så att det är alldeles varmt när man ska sova.
Nej, det känns som om jag och mitt element kommer kunna komma bra överens.

Over and out!

PS. Jag tror att detta är ett av de få blogg-inlägg i världen som enbart handlar om ett element. Om inte det enda. DS

4 kommentarer:

Anonym sa...

!! akta täcket så det inte tar eld! / rorris

Annika sa...

Jag tänkte faktiskt på det just nu när jag la på täcket. Men elementet har ingen "do not cover"-lapp så det får skylla sig själv. Jag menar, om det nu börjar brinna, så är det inte min radhuslänga som brinner ner.

Anonym sa...

elementärt min kära syster, elementärt...

Anonym sa...

haha du är en ond männiksa annika!!