söndag, oktober 08, 2006

Mer Scrubs.


Jag har på senaste tiden börjat se om alla Scrubs-avsnitt. Igen. Jag tror faktiskt att jag är inne på 7-8 omgången snart.
Men anledningen till att jag ser om dessa avsnit, som jag egentligen kan utantill, är att jag hittade något sorts Scrubs-quiz. Då tänkte, äntligen, nu kan jag bevisa min Scrubs-kunskap och för en gångs skull kunna erkänna för mig själv att jag borde lägga ner Scrubs-manin och hitta nått nytt tv-program att bli besatt av. Så jag gjorde quizet och fann det faktiskt lite svårt. En del saker var jag inte helt säker på och fick därför chansa. Och är resultatet kom, kan ni tänka er, fick jag 3/10 rätt. 3/10!!!
Vad är det för jävla pinsamt resultat! Och jag ska få kalla mig besatt av Scrubs. Pyttsan! Så nu, det finns mycket i Scrubs jag antagligen har missat, ägnar jag all min extra tid åt tv-serien. Men den är fortfarande lika bra.

Här senast (för ungefär 5 min sen) såg jag "His story" (säsong 2, avsnitt 15) och då slog det min att JD har haft samma jacka ända sen början på säsong 1. Och tyvärr så är det e väldigt ful jacka också. Det roliga är att han i säsong 4 och 5 inte har någon jacka alls utan en mörkblå munkjacka. Hans bästa jacka är dock rocken han har på sig i "My Monster" (säsong 2, avsnitt 10).

Så, där hade ni lite Scrubs-kunskap i ämnet JD och hans jackor.

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha ditt scrubs är som sex and the city för mig.. jag har ju som sagt sett alla avsnitt ett antal gånger. Det finns även ett SATC quiz på en sådär 100 fråger och jag måste ha alla rätt varige gång jag gör det, så e det bara, så när jag får 84/100 så gör jag om det, även fast det tar så sjukt långt tid!! ville bara säga det, haha:P ha de bra darling!! Pusss

Anonym sa...

Jag har fortfarande inte fått adressen... men du är väl bara rädd för att bli slagen av erfarenhet!

Annika sa...

Jag kommer inte ihåg vart adressen vad. Men om man söker på scrubs-quiz på goggle så hittar man några andra quiz.

Anonym sa...

Jag minns fortfarande när du återberättade hela scrubsavsnitt för mig via mail när jag var borta. Om du någon gång sitter och tittar på när gräset växer så vet du vad du kan göra.

Chip Chip!