lördag, oktober 07, 2006

The Devil wears Prada.

Igår var jag och såg The devil wears Prada. Vilken film! Trots att de hade gjort om handlingen något så speglade filmen verkligen boken. Och alla otroliga kläder! Anne Hathaway får, som hon får i de flesta av hennes filmer, en ordentlig makeover och blir tillslut en riktig fashionista. Meryl Streep gör en jättebra tolkning av Miranda Priestly. Den måste alla som får chansen se!

Min förkylning börjar tillslut lätta lite så hela min plan om att stanna hemma den här helgen och plugga och bli frisk är på väg åt helvete. Igår var som sagt på bio och om 20 min ska jag åka inte till Kingston och shoppa lite (om nu min tajta budget kan tillåta det). Och ikväll blir det Movida, igen. Jag tror det blir fjärde gången. Men det bevisar bara att det är en jättebra klubb och vem kan motstå gratis inträde. Man vill ju inte riskera att det kostar nått. En liten reform ikväll blir dock att vi först åker till Soho och "förar" lite.

Men nu ska jag iväg till Kingston, Over and out!

PS. Vad var det nu igen jag sa om Sveriges nya utrikesminister? DS

3 kommentarer:

Anonym sa...

låter som du har en utmärkt kväll planerad! jag längtar tills filmen kommer till sega landet sverige, absolut en film jag måste se!:D Puss

Annika sa...

Du kommer att älska den och sluka den hel, Nadji!

Anonym sa...

jag ill ocksåse den! f*cking sega Sverige! (visst måste jag väll prioritera att läsa din blogg framför att plugga?!)
puss