söndag, oktober 15, 2006

Lite fler bloggar att läsa.

Nej, Hanni, det var inte exakt var jag menade. Grejen är den att vi såg/träffade/snackade med två killar som såg ut som de två tidigare omnämnda personerna. Man ska inte tro på allt som jag skriver klockan 04.40 på kvällen. Vi kan t.o.m göra en regel som lyder

"Ta ingenting jag skriver efter kl 02.00 på kvällen på allvar"

Idag åkte Milla hem efter att besökt mig denna helgen. Hon ska själv få skriva om sin vistelse här. Så avakta för rapport.

Jag tänkte också ta och tipsa om min kompis Jennys blogg. Hon skriver så jävla mycket mer intressanta och relevanta saker än mig. Så när jag tjatar om look-a-likes och Scrubs kan ni läsa hennes blogg.

Over and out.

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha, men de vore rätt häftigt om de vart på riktigt!

Annika sa...

It would have been... ni får väl nöja er med att med att jag har sett Viktoria Silvestedt, Martin Dahlin och Travis Barker. Och att Martina såg paret Beckhams när jag var med (jag missade dem bara). Och att några andra kompisar träffade Keith Richards.

Anonym sa...

Jo, det kan vi väl nöja oss med!
Har du förresten fått mitt sms? Om middag på lovet när du är hemma!
puss o kram