lördag, oktober 21, 2006

My found photos

Kolla vad jag har klarat av. Jag har tagit ur mitt minneskort ur kameran, satt in det i datorn och på nått sätt lyckats spara dem på datorn. Detta är något jag inte klarat av tidigare.
Men jag tänkte lägga upp några av bilderna. De kanske lite gamla men fortfarande lika fina.


Här är Maria och Amelie på min födelsedag. Vi var på stam-puben Hare&Hounds.


Här är vi på väg till en jättemysig park där vi hade pick-nick. Födelsedags-pick-nick.

Den parken var helt otroligt mysig. Jag och Maria har bestämt oss för att vi måste ha en dejt i den där parken. Frivilliga aspiranter sökes!


Nina och Tove tar för sig av godsakerna undertiden Emma fotar.


Jag, Amanda och Laura.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tja plutten! Vad trevligt att du börjat uppdatera bloggen igen! Jag hittade en bakgrundsbild på nätet som jag tror du kan ha nytta av..
Klicka här!

Annika sa...

Tack så mycket brosan men jag har faktiskt aklimatiserat så mycket att det sitter i ryggmärgen. Look right, look left...he ain't heavy, cause he's my brother (behövde bara skriva det i sammahanget och ja, det är från Scrubs)

Anonym sa...

wow en till Tove!