måndag, oktober 09, 2006

För sent för lilla Annika.

Nackdelen med att sova en halvtimmme när man kommer hem från skolan är att det är lite svårt att sova på kvällen. Och det leder till att man är trött dagen därpå. Detta är nog en väl känd ond spiral men nu, när man ligger här klockan tioi tolv, så känns det som om man borde ha tänkt på det vid fem. Då när man kom hem från skolan, skulle plugga svenska men var så jävla trött att man tog en liten halvtimmas-nap. Jag har i alla fall lärt mig att ställa klockan innan jag somnar på eftermiddagen. Förrut vaknade jag av att mat-klockan ringde och då kändes det sådär halvroligt att gå upp och äta och vara social när man var nyvaken. Människan gör framsteg!
Så, nu får vi se om jag kan somna igen. Annars väntar ett eller två avsnitt Scrubs. Det är inte fy skam heller.

Inga kommentarer: