tisdag, augusti 01, 2006

Undersökningarna går vidare...

Efter att ha kommit fram till ett sånt utmärkt och bejublat resultat i "Who's your daddy?" fick jag igår för mig att fortsätta min utforskar och undersökningsbana. Mitt nya mål:
Hur många vindruvor går in i min storebrors mun?

Resultat: ungeför 20-25 vindruvor

Tyvärr blev ju reslutatet något diffust. Mitt under experimentet började min bror ge ifrån sig något ropliknande (svårt att höra med munnen full av vindruvor) och börjar vifta med armarna. Jag antog då att en vindruva hade åkt ner i hans hals och han höll på att kvävas så självklart började jag proppa hans mun full med ännu fler vindruvor (vem vet jag kanske hoppades på förstärkt effekt). Och då någonstans tappade jag räkningen.

Min bror kvävdes dock inte men lever nu med lindrigare käkbristningar.

Chipp chipp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha du borde laggt upp lite bildbevis på denna undersökning;)

Annika sa...

Jag var så på g med att proppa hans mun full så jag tänkte inte på det. Ska göra det nästa gång. Det får bli.....ikväll. MOhahaha