tisdag, augusti 08, 2006

De där jävla getingarna igen.

Tidigare har jag ju berättat hur getingarna hade kommit på mig och förföljde mig. Och att de bara attackerade när jag var i underläge (antaglingen för att de vet att de annars skulle dö rätt så snart).

Nu har det hänt igen. Igår, bara timmar efter att skrev just det inlägget. Jag var på väg hem med en kasse i ena handen och en pizzakartong i andra (den här gången lyssnandes på soundtracket till Garden State), just som en geting kom. Men som tur var så kunde jag den här gången springa och det gjorde jag.

Men det läskiga är att precis samma sak på nästan precis samma plats hände. Så nu kan jag inte gå utanför dörren med flera saker i händerna p.g.a rädslan över att jag när som helst kan bli överfallen. Jag tror nämlingen att getingarna inte kommer ge upp förrän de har stuckit mig. Jag får väl helt enkelt hålla mig inne tills den 24/8 då jag sticker (hehehe). För geting-centralen i Stockholm kan väl inte ha koll på utlandet va? Eller har de...?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du går aldrig säker, nån stanns... Buu bakom dej:P

Anonym sa...

Jag läste i DN att alla Europas getingar flyger över till london för att ha deras årsmöte nån gång under hösten! Så watch out!! (blev det rättstavat denna gång)
puss