lördag, augusti 12, 2006

Jag vill bara klargöra (eftersom någon har uppfattat det fel) att jag inte på nått sätt tycker att de faktum att det är min födelsedag och att jag är vid London vid tillfället är de enda anledningarna till att ett terrorattentat i London (eller någon annanstans) skulle vara hemskt. Självklart så tycker jag (som alla andra) alla terrorattentat är otroligt onödiga. Och även om jag var hemma Sverige och det inte var min födelsedag och något terrordåd inträffade någonstans, skulle jag tycka det var lika hemskt.

Så vem det än var som kommenterade mitt tidigare inlägg (vilket jag har raderat nu p.g.a kommentarens höga faktor av omogenhet och låga faktor av sanningenlighet), så tog jag den kommentaren väldigt hårt och (förhoppningsvis) väldigt fel. Synd att du inte har något bättre för dig än att medvetet missförstå bloggar och sedan anonymt kommentera det!

Inga kommentarer: