fredag, januari 19, 2007

My stay-in cream and Japan-dream.


Japp, för det är precis vad hårinpackning heter. Eller det är det som jag har hittat, så stay-in cream blir det.

För övrigt så händer det världens grej på Frog imorgon. Ni vet mig och mina faser, nu har jag varit inne i en Movida-fas men nu har det gått över i en Frog-fas. Hur som helst så kommer svenska The Sounds till Frog imorgon och det vill man ju inte missa. Så nu vet ni vad jag gör om sådär 31 h. Hoppandes framför The Sounds.

Jag är också inne i en lands-fas. Just nu är det Japan som gäller. Jag köpte för ett tag sen en t-shirt med geisha-tryck på jullovet, skriver om regionen (?) Japan i geografin, har värsta suget efter japansk mat och letar som en djävel efter "En Geishas memoarer" på internet för att jag bara måste se den.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hrrm..xiaorui520 har rätt där...
till något helt annat, hur snygg är killarna på Frog på en skala 1-10? Över änd out.

Annika sa...

Jag skulle säg att xiaorui520 alltid har rätt. Fascinerande att han kan läsa min SVENSKA blogg though. Hur som helst, jag skulle sätta en 8:a på de flesta av killarna på Frog, ibland över och ibland under.

Anonym sa...

ooh.. du får fixa in oss där när vi kommer! :P

Anonym sa...

låter som ett perfekt ställe!
by the way så har jag också sett filmen, den var sådär tycker jag:P