onsdag, januari 24, 2007

My british snow.

Idag var det en stor och stolt dag för britterna. Det har nämligen snöat. Man måste förstå att det händer inte så ofta här så det är en stor sak.
Ni vet att jag har berättat om de brittiska ungdomarna och berättat att de inte är speciellt..uhm, trevliga. Som man skulle sagt för en miljon år sen, de har inget hyfs de där barnungarna. Tänk er då dessa sk*tungar med tillgång till en massa snö. Det är inte en situation som dessa barn kan hantera så de blir galna. Absolut galna. Imorse stod det några killar och kastade snöbollar på de som väntade på bussen. Utan några som helst hämningar kastade de snöboll på snöboll mot den främmande och morgontrötta människomassan. Som tur är finns det också extra bitchiga tanter i England som kan styra upp ungdomarna och detta såg jag exempel på imorse vid samma bussstation. Dessa jobbiga ungdomar och bitchiga tanter är som Englands egna lilla "circle of life"

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallåå! Tänk att det är snö i england sjukaste jag hört på länge faktiskt. Engelskaungdomarna tro inte att jag har glömt dem de har satt sina spår... Hoppas allt är bra. Jag har influensan och är utråkad jag har inte ens varit ute för att se snön känna lukten av den hemskt. ´Men jag saknar dig super mkt min vän. När kommer dina vänner föressten?pusss pussss