torsdag, januari 11, 2007

My expectations on "Melodifestivalen"

Nu blev jag glad. Efter lite surfande på expressen.se hittade jag något som kunde glädja mig efter nederlaget med Shirley. Melodifestivalen ser lovande ut i år. Ett start-fält med både The Ark och Sebastian. Trots att de, enligt Expressen, hade lagt Sebastian på ett dåligt ställe hoppas jag att han vinner. Detta kan jag faktiskt säga utan att ha hört låten. Jag litar på Sebastian och trots att ingen annan tror på honom och total-dömmer ut hans låtar har han mitt fulla stöd. och om det nu, mot förmodan inte går så jättebra för honom, kan jag heja på The Ark.
Med denna nyhet kan jag bara konstatera att Melodifestivalen och Sverige går mot ljusare tider. Nu ska jag bara göra mitt bästa att se till att England kommer med ett lika crappigt bidrag som de gjorde förra året. Så att Sebastian har fullt utrymme att soppa Eurovision Song Contest-banan. Moahahahahaha.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag säger bara en sak (i det här fallet, en man) Magnus Uggla! Det kan inte gå sämre för honom än förra gången han ställde upp...