måndag, september 04, 2006

Äntligen bloggar Annika igen!

Men så mycket har inte ändrats här. Min värdfamilj är fortfarande helt underbar och trevlig och London är fortfarande världens bästa stad.

Den nyaste nyheten måste var att jag i fredags besökte klubben Movida och träffade så jävla många brats så att jag höll på att .....ja, ni vet vad! Tänk er vanliga Stockholms-brats. Uppblåsta, backslick-ade med gudkomplex. Och så lägger ni till att de har fått jobb i London och därför pratar om deras jobb 24/7, typ:

" Jo, jag e konsult inom blablabla och då håller jag mest på med blablabla på blablabla. Ja och jag bor då gentligen på Östermalm, så klart....


Japp och so on. Men nu har jag internationella relationer.

Over and out

5 kommentarer:

Anonym sa...

Coolt!!! dit får vi gå sen när vi kommer!!!
Men honey, ge mig mer detaljer! Hur är klassen, skolan, och livet i allmänhet?
puss

Anonym sa...

trevligt! Ja precis, mer detaljer vill vi gärna ha! puss o kram!

Anonym sa...

ja vet, du kan ju beskriva en hel dag, va du gör från när du går upp till när du går o lägger dig, de vore väldigt intressant!

Anonym sa...

Bra uppslag Diana!!! Spanki, ta och kör på det nu!! (ingen makt åt annika, all makt åt vännerna!) MOAHAHA!!
puss

Anonym sa...

Jag håller med föregående talare