måndag, september 11, 2006

Äntligen, äntligen idag!

Jag vet att jag inte har varit världens bästa bloggare på senaste tiden. Faktum är att jag hittils bara har kunnat blogga i skolan och då står det alltid en massa människor och kollar vad man skriver. Och det kan ju hända att jag skriver indirekt om dem. Vem vet?

Men nu ska det bli ändring på det, jag har nämlingen fått internet hemma och kan blogga dirket från Gizmo (ja, jag la in mitt veto och det blev Gizmo tillslut. Som en hyllning till mitt älskade Scrubs. Tack för alla kreativa tips!). Då kan jag också kolla mailen och hålla mig någorlunda uppdaterad om alla nyheter. Det ända jag har hört är det där om folkpartiet men, som vi kanske säger i England, give me a break. Måste det här avgöra hela valet.

Och ni ska också få reda på mer om mitt alldagliga men oj, så intressanta London-liv. Jag jobba på något sorts "en vanlig dag"-inlägg, men vi, precis som ni i Sverige, har också mycket i skolan. Men nu ska jag sova, de är ju en dag imorgon också. Eller? Vi får väl se...


Chip,chip!

PS. Det var min födelsedag idag och jag vill ödmjukast tacka alla som på nått sätt har uppmärksammat den på något sätt. Det har värmt extra mycket i detta 27-gradiga London som jag nu lever i. DS

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS!!! 17 år, stora flickan hur känns det? puss o kram!