onsdag, september 13, 2006

In the memory of 2pac


Idag är det exakt ett år sedan 2pac blev mördad. Gizmo, som under sina unga år kallades för 2pac, tar detta väldigt hårt och känner sig lite nere. Man märker det för att han inte är lika lert som vanligt och igår ville han inte lämna ifrån sig ett minneskort jag ade satt in i honom. Lite sådana grejer. Men jag hoppas att det är en fas och att han snart ska bli sitt vanliga gamla jag igen.

Look right, look left!

PS. Tack, Milla, för informationen som lade grunden till dagens inlägg. DS.

4 kommentarer:

Anonym sa...

1 år sen? är det inte typ 10 år sedan 2pac sköts? eller är jag ute och cyklar? (:

Anonym sa...

Annika! Efter över tio år med milla borde du väl veta att hon ej är någon man litar på.... Som tidigare person påpekade är det tio sen 2pac mördades den 13 September, 1996.
2pac hos Wikipedia

Anonym sa...

haha

Annika sa...

okej, jag skrev fel. det kan hända alla...och nu är det bevisat. Min storebror äe besserwisser (och jag vte att det är felstavat men jag tror alla fattar9