onsdag, september 13, 2006

Mitt rum!


Nu ska vi se om Annika kan lägga upp lite bilder på hennes rum.





Här är mitt lilla skrivbord där jag sitter just nu. I kanten ser ni min extra säng och en bit av örngottet jag fick från the gang.


Här ser ni min garderob (till höger), mina jättefina tavlor, min byrå(också fylld med kläder) och längst till vänster ser ni samma skrivbord från den tidigare bilden. Nere till höger ser ni också den tidigare nämnda extra sängen.


Här är mitt fönster (dock alltid fördraget för att annars kan människor från gatan se in) där jag har ställt alla mina födelsedagskort (Tack för dem förresten). Till höger ser ni två Ben'n Jerrys's förpackningar. Men var inte oroliga för min hälsa, jag ar bara ätit en halv förpackning, resten är Martinas (my former roomie).


Här är min säng (det stora obäddade blåa). Till höger den ack så omtalade gästsängen. Ni ser också fönster med korten.

Tänk att Annika klarade att lägga upp bilder. Hon kanske inte är så oteknisk trots allt. Nu har ni i allafall en liten uppfattning om hur hennes rum ser ut.

Look right, look left

4 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt tjejen! Nu börjar ju bloggen arta sig. Men du måste fixa så alla bilder går att klicka på, just nu fungerar bara den översta!

Anonym sa...

Åh, fortsett skriva så här ofta och bilderna gillar vi:) Längtar tills jag får träffa dig! Pusss

Anonym sa...

fint du har de där! de ända som saknas är lite fina bilder på din kära vänner från sverige, får försöka ordna de på något sätt, men vänta var är almanackan? såg jag den någonstans? kram!!

Anonym sa...

Vad mysigt du har det!! framförallt ben and Jerrys burkarna och örngottet var sjukt snygga!!
puss