onsdag, maj 23, 2007

My interview.

Idag hände en till sånn där sak som inte händer varje dag. Jag blev intevjuad av P3. De hade nämligen ringt till Leiff och bett att få prata med någon elev. Och den eleven blev jag. Det handlade om att det skulle bli billigare att ringa från och till utlandet och hur det skulle påverka mig. Tyvärr så sa jag nog inget intressant för att jag har lyssnat igen alla P3 nyhets-program nu på eftermiddagen och inga av mina vackra uttalanden var med.

In other news, så har det kommit en värmebölja över England. Idag svettades hela London så att Themsen höjde sig flera meter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sa de inget om när det skulle sändas? Det kan ta nån dag innan det sänds om det inte är en huvudnyhet...

Anonym sa...

Klart att vår ankie ska vara huvudnyhet! Jag ska lyssna noga efter din väna stämma i etern.