torsdag, maj 24, 2007

My adequate day.

Idag har jag solat solarium och sökt jobb. För er intresserade läsare vill jag meddela att det finns en del erfarenhets-fascister därute. Dokumenterat goda kunskaper i Office-paketet, två års erfarenhet av receptionsarbete och kunskaper inom Fidelio och Macro system. Vad tror de att man är? Jag har bara 10 fingrar som alla andra. Jag har i alla fall sökt en massa jobb nu. Både de som är kvalificerade och de jag inte är kvalificerade till. För säkerhets skull.

Bro har klagat på att jag inte kommenterar era kommentarer (öh) och det gör jag inte. Det tar helt enkelt för mycket tid. Så är det. Men ni ska alla veta att jag älskar alla läsare och uppskattar era kommentarer massor. Kraaaaaam på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA! (nelson style) Du kommenterade min kommentar om att du inte kommenterar våra kommentarer! Även om det vad "off the blogg". Victory!

Annika sa...

Bara du är glad, anonym.(Titta, en till victory)