tisdag, maj 29, 2007

My 15 seconds of fame.

Kommer någon ihåg att jag hade blivit intervjuad av p3? Och att jag trodde att inget av det jag sa kom med?

Well, nu kommer nya bud för att jag kom med. Jag har äntligen fått mina 15 sekunder i rampljuset (eller mobiltelefonen) och dela med mig med mina åsikter och funderingar till omvärlden. Eller mina åsikter och funderingar om mobiltelefoner. Eller att jag, som alla andra, tycker att mobiltelefonen är viktig och att det skulle vara bra för oss i min skola om det blev billigare att ringa utomlands. Hur som helst har min röst blivit hörd av världsbefolkningen och själva meningen med intervjuen (från Leifs sida) har blivit uppfylld. Svenska skolan nämndes två gånger. Om jag nu bara kan få min debatt-artikel publicerad kan jag dö och levt ett meningsfyllt liv (touch wood).

Så, kära världsbefolkning, gå in på P3s hemsida och lyssna på nyhetsprogrammet från den 23 maj kl. 17.00 (tror jag). Det är ett nyhetsinslag ni sent kommer glömma.

4 kommentarer:

Anonym sa...

du kan ju börja med att lägga upp debattartikeln här... en gång på internet, alltid på internet.. funkar det för paris hilton kanske det funkar för dig, typ

Anonym sa...

Jag lyssnar as we speak. Imponerande annika!

Annika sa...

Tack, vaniljsan!

Anonym sa...

mäktigt annika!!