fredag, februari 02, 2007

My quick-post

Nu sitter jag kvar efter alla lektioner i skolan, på en fredageftermiddag (hur ofta händer det) för att skriva detta. Så detta kommer bli en snabb uppdatering.

  • Da Gang invaderad London förra helgen. Det var mycket trevligt och jag blev så glad över att de fick uppleva London-uteliv när det var som bäst. Tove kommer bidra med ett gäst-inlägg så ni får veta mer.
  • Jag var på musikalen "We will rock you" i onsdags. Mycket trevlig musikal men trevligast var huvudrollen. Peter tror jag att han hette. Han kom i alla fall ut och hälsade på oss efteråt. Han var nämligen också svensk.
  • Jag är förkyld och har varit hemma lite till och från denna veckan. Det e jävligt tråkigt. I alla fall när man har sett alla säsonger av Scrubs, Simpsons, Family Guy, Vänner och Entourage.
  • På grund av förkylningen så blir nog denna helg mycket lugn. Välgörande kan en del tycka, tråkigt tycker andra.

För övrigt är det här den 111:a inlägget. Rätt så bra jobbat, Annika!

3 kommentarer:

Anonym sa...

An apple a day keeps the doctor away! Krya på dig honey

Anonym sa...

ojoj... 111 inlägg... fast med tanke på den takten du brukar babbla är den nog inte så konstigt.... synd att det varit så få uppdateringa denna vecka bara, vad ska man då använda internet till? tacka vet jag illegal piratverksamhet!

GUY LOVE!!!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=GF6rSGfUdyg

Anonym sa...

För er som vill klicka också
GUY LOVE!!!!!