måndag, februari 12, 2007

Okej, det har inte varit någon uppdatering på väldigt, väldigt länge. Detta beror på två saker.
  1. Mitt internet hemma funkar inte.
  2. Jag är toltalt översköljd med skolarbete.

Ta min förra torsdag som exempel. Jag hade fler läxor till den dagen än vad jag hade lektioner. Eller nu på onsdag, till dess har jag två inlämnings-arbeten och ett prov. Och sen får vi inte glömma le grande finale på fredag innan jag åker hem. Ett 100+-sidors prov i idrott&hälsa. Så p.g.a. hur min vecka ser ut ska ni inte förvänta er allt för mycket uppdatering heller denna vecka. Läs istället Toves gäst-inlägg många gånger. Så bra var det!

Men på fredag åker jag hem och då kommer de flesta få träffa mig, så håll ut!

4 kommentarer:

Anonym sa...

snyggt kommunicerat dottern, du har just uppfyllt en av kommunikationens grundregler, informera även då du inte har ngt nytt att säga (men talar istället om varför, och när man kan förvänta sig ngt nytt), eller vad säger kommunikationsstudenten Anders?/dad

Anonym sa...

Saknar dej, så kul att du kommer hem då och då! Kanske inte hinner hälsa på, men jag tänker boka in telefon tid! ;P

Anonym sa...

Vi har nog alla full förståelse för att du inte skrivit på länge, vi vet ju hur det är att ha mycket i skolan de flesta av oss...
vi måste prata om hur och när vi ska träffas när jag kommer till London! Det ska bli så kul, hoppas bara att jag får gå ut över huvudtaget:(annars får vi träffas å fika eller nåt
saknar dig gumman

Anonym sa...

kommer du hem nu på fredag?? kram!