tisdag, februari 20, 2007

Efter en lång blogg-dimma är jag tillbaka i er tjänst. Kanske inte vid den intressantaste tiden eftersom jag är hemma.

Den senaste veckan i London bestod för min fritids del av 99% plugg och 1% packning. Efter mitt idrott-prov (sen när kunde man ha prov i idrott?) på fredagen åkte jag direkt till flygplatsen och väntade där i 6 h tills ett British Airways-plan hem. BA är faktiskt mycket bättre än SAS. När man med SAS alltid blir 20 min sen kom vi med BA 15 min tidigare. Dessutom fick man mackor och fri dryck på planet. Mycket trevligt! När jag landade på Arlanda fick jag en smärre chock av det forfarande var så mycket snö för att i London är det vår.

Mycket tidigt på lördagen väcktes jag av mina efterlängtade föräldrar och kördes upp till Dalarna där jag tillbringade helgen i diverse skidbackar. Efter en överdos av snö och träningvärk åkte vi på måndagen hem.

Och....där hade jag inget mer att skriva om.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Om du begöver förslag till vad du kan skriva om tycker jag att du kan dedikera ett långt inlägg till den som uppoffrade sin fredagkväll för att åka ut till Arlanda och hämta dig...

Anonym sa...

... eller de två trevliga tjejerna som du tillbringade hela fredags kvällen med istället för din familj... vi var väldigt hedrade över ditt val!

Annika sa...

...just det, Anders hämtade mig på Arlanda...och sedan åkte jag hem till mina söta och underbara kompisar Hanni och Milla som var så otroligt gulliga så att de satt hemma hos Milla och väntade på mig. De hade liksom avsatt hela in fredags kväll till att träffa just mig och jag blev såååå glad. Tack så jätte jättemycket tjejer!! Det är otroligt guligt och snällt av er!!!!

Anonym sa...

det ar ju vi som ska tacka dig for att du kom till oss istallet for din familj!