tisdag, februari 13, 2007

My quick opinion

Nu har jag endast sett på "Det blir ingen lätt resa"- några sammanklippta komentarer från artisterna som kommer nu på lördag (jag snackar såklart om Melodifestivalen. Jag försöker hålla mig så uppdaterad som möjligt med tanke på min distans till själva tävlingen, speciellt nu när mitt internet är tillbaka). Och då kan jag säga såhär mycket:
  1. Jag gillar Sebastian mycket.
  2. Jag accepterar Måns Zelmerlöw (människan är ju ändå snygg).
  3. Jag gillar ej Nanne.

Tänk hur snabbt ett första intryck kan komma. Förresten är jag mycket nöjd med att The Ark kom vidare. Bra röstat Sverige! Jag har inte hört låten än men jag litar på de fina killarna.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det tycker jag att du ska göra för låten var jätte bra
när på fredag kommer du hem så man vet om man hinner träffa dig nåt!
puss och kram

Annika sa...

Jag kommer hem på kvällen, men tyvärr åker jag till Tina på lördag morgon. Det skulle va om ni had någon typ Idol-gettogether på fredag kväll så kankse jag hinner droppa förbi.

Anonym sa...

THE ARK ska ju vinna hela skiten eller hur!? ..noo annika du måste ju va hemma på lördag!

Anonym sa...

ja o milla tänkte bara om vi skulle träffas hos henne eller nåt men vi kan höras om det sen!

Anonym sa...

Annika annika annika, Idol är so last year! Nu är det Let's Dance! Min övervåning är befolkad av byggnadsställningar och damm så jag föreslår (efter samtal med Elle) att vi är i Dackes basement.
Ring när du är på svensk mark igen,
pöss