måndag, april 02, 2007

My Extras.

Då är man hemma igen. Jag vet inte om alla har uppfattat det men i skrivandets stund är jag faktiskt i Sverige.


Innan jag åkte kom min pappa och hälsade. Trots min kulminerade förkylning hann han och jag med massor under våra tre gemensama dagar i London. S:t Paul's catherdral, Jermyn street, Phantom of the Opera, Hyde Park - men det viktigaste av allt. Vi köpte säsong 2 av Extras på DVD. För er som inte är familjära med Extras (bli det!) är det Ricky Gervais och Stephen Merchants (de som gjorde The Office) nya serie. I England blir dessa herrar bara större och större i England och snart mer älskade än Little Britain-duon. Londons tunnelbana är täckt med reklam för Extras. Och det är inte konstigt för att dessa killar är genier, nu snackar vi Fredrik Lindström-roligt. Med DVDn köpte vi en CD, "The Ricky Gervais show", där Ricky Gervais, Stephen Merchant och Karl Pilkington bara sitter och snackar oc det är bara helt sinnesjukt roligt. Jag lyssnade på den idag under min promenad och gick runt hela tiden småskrattandes.

Inga kommentarer: