fredag, april 20, 2007

My emergency-blog

Ja, det var länge sen sist. Mitt internet funkar inte för tillfället. Tyvärr är det här inlägget ett som kompenserar för den förlorade tiden (öhh?) utan bara en snabb update.

  • Jag är tillbaka i London.
  • På lovet gjorde jag och gallsen scones (nöjda?).
  • I London är det otroligt lummigt och vackert. Medelhavsvärme!
  • Imorgon ska jag bli brun genom dag-lång solning.
  • Coke Zero är mycket gott.
  • Jag har antagligen fått sommar-jobb.

Jag återkommer med mera någon annan gång.

5 kommentarer:

Anonym sa...

trevligt att se att du lever.. var lite oroligt ett tag. har du prövat dra ut sladden tricket?

Anonym sa...

äntligen är du igång igen. jag har saknat dig!

Anonym sa...

hej gumman, kul att se att du är back on track..

Anonym sa...

Inte ok Annika Berg. Har har jag varit borta och trodde att jag skulle få läsa massa om hur du har det och dina äventyr men en liten inlägg haha tråkigt att internet knasar. Saknar dig iallfall mkt. Det var svin kul att vi hann ses två gånger på lovet pusss hoppas att få läsa mer om dit liv

Anonym sa...

hm...nöjd vet ja väl inte, ja tänmkte på alla fina bilder vi har på dom :D
men ja e väldigt nöjd över att du är tillbaka igen!