onsdag, juli 26, 2006

Efter några timmars stenhård orientering i blogg-världen har jag surfat runt på olika bloggar, blivit kastad mellan folk olika tankar och funderingar och intensivt kommenterat inlägg har jag kommit fram till en sak.

Jag kommer nog gilla att blogga.

Och det är ju tur att jag kom fram till det och inte motsatsen. Nu när jag har skaffat en blogg och allt.

Men jag är rädd att det kanske har gått fram lite luddigt vad det här kommer va för en blogg. Ärligt talat vet jag det faktiskt inte själv. Men en sak vet jag. Följande saker kommer aldrig dyka upp på min blogg:
  1. Franska
  2. Bilder med "dagens outfit" (alla fjortis/mode-blogar fyller upp den kvoten)
  3. Långa politiska utläggningar
  4. Långa poetiska utläggningar
  5. Över huvud taget några som helst långa djupa utläggningar
  6. Ungersk porr
  7. Smaksatt mjölk
  8. Låtar av Shirley Clamp
  9. Drömm-kakor (på tok för förföriska)
  10. Discoversioner på världskända svenska bands hitlåtar framförda av världsstjärnor som redan har gjort allt i showbiz och borde ta det lite lugnt med sin religion.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men du drömkakor, det kan man vel endå inte dissa? Bästa för dig att du skriver om chokladkakor! Gör ingen tema grej av bloggen, tycker inte att den är luddig. Den är du, och jag måste ju få min Annika dos då och då när du bestämmer dig förr att flytta till London utan mig... Pussss

Anonym sa...

INGEN UNGERSK PORR???!!!