torsdag, december 07, 2006

My Cavalli-vodka.

Förresten, kommer ni ihåg bling-Absolut vodkan jag skrev om tidigare. Det där med sprit i coola flaskor verkar bli större och i onsdags lanserade Roberto Cavalli sin egna vodka, som han har designat flaskan till. Jag blev bjuden till lansering-partyt i onsdags (inte den stora festen som jag tror ar i L.A. utan den här i London) men tyvärr så kunde jag inte gå. Jag vet inte heller vad jag tycker om den sensationella flaskan. Döm själv. Jag har svårt att lägga upp bilder för tillfället men klicka på länken så borde ni se den.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Den var inte helt fel men jag gillade bling vodkan bättre... guld är ju så snyggt!

Anonym sa...

ojskipojski, inte lika snygg måste jag säga

Anonym sa...

hm.. jag tycker den var finare! synd att du inte kunde gå.. men att du blev bjuden är ju lite tufft bara det?! .. tycker eleonor.....

Anonym sa...

Den ser ju ut som en flaska hårspray, ingen kommer våga dricka den!!

Anonym sa...

Storebrors inlägg fick mig att kläcka idén att lansera vodka i spray-form (som typ matlagningsoljan som kom härom året).
tuff produkt....ev. kommer jag strax på ngt användningsområde

Anonym sa...

sorry jag har totalt glömmt att skriva london grejen, återkommer. Pusss

Anonym sa...

Är det inte ddags för en lite uppdatering? Kanske om hur det var att HA FAMILJEN PÅ BESÖK!?!?!?!

Anonym sa...

camilla och diana håller med föregående talare! men idag kommer du ju hem och då kan du blogga för oss live!